čtvrtek 10. března 2011

Projekt 365 - sázka

Jsou sázky, které se neodmítají.

Pomocí sázky uzavřené před více než čtyřmi lety, jsem ze dne na den přestal, bez pomoci preparátů chemických i jiných kouřit a už nezačal. HURÁ :)

Nyní stojím před další výzvou a tak rozhodl jsem se otestovat svoji výdrž i paměť a založil si projekt 365 na posterous.com.

Pevně věřím, že dokážu všem mým kamarádům popichovačům i sám sobě, že i přes poměrně blbou hlavu a spoustu práce, dokážu každý den zapnout foťák, udělat alespoň trošku zajímavou momentku a postnout jí na posterous.

Sám bych do toho nešel, znám se, jsem tvor vesměs líný a pohodlný, rád zapomínám a nemám rád povinnosti.
Sázka s kamarádem, mě však dokázala přesvědčit a tak počínaje dneškem, zakládám projekt 365 a doufám ve vítězství.

A tak Vás všechny vítám na nově otevřeném projektu 365, který najdete na http://electriccz365.posterous.com/



PS: o tohle se  hraje, přejte mi štěstí a třeba Vám dám napít :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat